Пригодницький квест “Загублене місто М.”
Чергова осіння пригодницько-пізнавальна гра, маршрут якої простягнувся від Києва до Малина, завдання будувались на основі різних шифрувань, а сюжет можна описати як історичну містифікацію з елементами утопічного колоніалізму та первісно-общинного ладу. ![20171104_135334 20171104_135334](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhr7dkmR8g4P3c_SXkdr7f4jToSwMMQ3waEmg-lDmhe4hwZ6zfALDXV-jJwgMve4lLgkEDDkU0WvBm5Be6v9btRIOz_9aRSgysDAN6Wrs4MAP-94Pv2JWmkw69djUk-Ub6cL3HkTnZsq3s/?imgmax=800)
Далі на фотках усе те, заради чого маршрут квесту пройшов саме через ці містечка.
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23283541_1683176698373385_2021675741_n.jpg?oh=de80a0645edcdb70bbabd17db34a985c&oe=5A077AC8)
![20171104_085855 20171104_085855](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhiVY0LCKhsbLRmfoRty7LtAlTXYiM_Pldf_0eW2h33Ogh4xejn70e5o6sYeN7nMvKAYyf7CP0BEBdOt2uuc20ASz7LYDpmE8pmSA-7ktn144QINzfUUDUSsqtJqFVcbCaRFLQNg7EBtxE/?imgmax=800)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23283579_1683180758372979_682451196_n.jpg?oh=75d82c3ec0feb907e38568924da6f585&oe=5A065DDA)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23365087_1683181015039620_41723500_n.jpg?oh=cedb9f1425f0cdf1c3f741df609b32d5&oe=5A076C10)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23032867_10212704014229375_9210329485693964632_n.jpg?oh=6a6359182b6a03e472c387a9a6fd4643&oe=5A6177AD)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23316212_1683182841706104_1494983083_n.jpg?oh=4085ba78fd75a9b936dfc2a232b166d9&oe=5A076BC6)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23318473_1683182988372756_1877908965_n.jpg?oh=daf2caf9efa48f07c4dfc9227c443b8d&oe=5A06AFA7)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244316_10212704027509707_2074668064653909762_n.jpg?oh=edc22d62df99ed8429e2ae5a6969b8d6&oe=5A97BAF9)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23131985_10212704026949693_1595124609298302956_n.jpg?oh=d160532389ab0b0c5e87060beb7ac11f&oe=5A6380C1)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244354_10212704028109722_724989545585431254_n.jpg?oh=b7763d8b5d459c69417da1a577198478&oe=5A993B74)
![Світлина від Oleh Skiba.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23376421_978242482316630_4259877501426888946_n.jpg?oh=95ad769fa4beb3780958171e09e78c39&oe=5A6D1A7C)
![IMG_20171022_143651 IMG_20171022_143651](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhpxbMrVzwcaIV_6j9DEAVM4NB0sFj7vn9ie1jXNEQ6anhYxX3j7vUciGcVi68uzl_lWUjFClZKTrgeQwecqvaztpC6dUpxHl92MDd75OsYHgtvOdQZul3E6fiTBgst9C_KQxrqRyjzr3g/?imgmax=800)
![photo5433960711748429903 (1) photo5433960711748429903 (1)](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiyPgpLbL1ZU-59nK-j8p5VhNUq402GWAep0pycuNN2c9626n3fsQ3ZWmvQZXGe45a8spnDJhQtEhfi_C-B0Y6sj4D4NoBRWb8ElrIcE6GfhEbRbzchu2AF8Y6Ugvr-P5vJ772ceQQydBQ/?imgmax=800)
![photo5433960711748429902 photo5433960711748429902](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgz2a-juAil0rr_Yyh7rDbdk75l9chBR51Ul8abJ1X3l-iAM9AfhAgyfER7YKnRFJfYH_HBjecdZ5ox0mR1DhQlVAdqfg5dWRPrtvvb5uRyE46D_z72Qw69gdIebhpOPwaTsXQBbHlZk0E/?imgmax=800)
![IMG_20171022_170004 IMG_20171022_170004](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiVYbrjJWCzxa6Z_A6fA67fuKsfID5lUFfddvQg57DW_x5ugrdn9XilEEFXpZXxLnN5_gjb9Gg0Cd6tl7TbUCwKOfalRuAZs4kjIK5uG90f7NfT2hRlt5gsYHamgZEJen8OQCvNjvlj4pQ/?imgmax=800)
![IMG_20171022_165212 IMG_20171022_165212](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcQ5sTCLAc4u_2D-Dd46pGUM4qx2QXzjQxC_MdsBz5R44nU8CeOLIb3h2o4GS7raq98QTfD6rDoD3t_Y3aIGby2QWDHZOJkpPdSqewfTpfuNNE_lSTVetW5dqhSIKo2NuDyAhFpgh2x6k/?imgmax=800)
![IMG_20171022_152336 IMG_20171022_152336](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFNU2H3x2zdlx3p2QgutuzZ4Cv-48Pp1z8V2s45wNvx9C_lPA6KufQ0_yr6BigRwS2Zkz9_hPcColJge-6bhmmT0HOaRMuxT3-WompsQuhyXs1H0U2VYQ2AANUcLlslztbrKsFX77GyUg/?imgmax=800)
![IMG_20171022_154128 IMG_20171022_154128](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhKA0oILFkNroBQfrvcwEV6TTn98HyXARhDqiv61yciRpaiVUuJ4ZJ5CJb9w3Zb06JNYPGzD1DPDoqJjHHDqYl9Ti1GRlS6z7VEUOk9ikBkCWq3C5HhSXCvOfZ6MXZaFwUF7h5XOuLHkpM/?imgmax=800)
![IMG_20171022_161424 IMG_20171022_161424](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbKKjO7dbrGZ_84Z_meHbvbSGOU0a1vQvl2zgLpnnyGV9jWWpclW0QLWc0OvuxUMWzKofAZBsj76Lnl6QSCEuRvHpnWue-5xI5JY-2zIqK7qs_oDoK-mbiztfKUSxcQPYRF0Id9ZE_Ac0/?imgmax=800)
![20171104_070645 20171104_070645](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh-dayRshLnnGNKm7K2cAwjNYhbSdsLmUuYeMVwqsgGfqRYv2AP57cUj32Xn1oJOTWS2YpqDAR8Ag6LqLa1X3tdEE4uWR4BMSmF_PrIpO1sBObxMYr6rTcqUv1SVY06r7KfkHFBWqZRaoc/?imgmax=800)
![20171104_070906 20171104_070906](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiVYWNgV7nVACxwJEz01Y-dXEd_VFwt-aoY11Iel1pbiGGte9pFbzIAh66_aVIADFlM_6gBy92bBPnpMg_zCOO0cI9TT7yQqK7AW-sBS8n_pLe6GQ_xnFRP5eHIpWc8N5G9ITpMd5vz1yI/?imgmax=800)
![Світлина від Oleh Skiba.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23168034_978242078983337_8081863487951137144_n.jpg?oh=d77b0847d6921df1050b35bc53a6863b&oe=5AAB801A)
Не сильно уважні учасники потрапляли в “пастки”, й виконували різні додаткові завдання, як от сфотографуватись з гарматою в необов’язковому місті або зняти відео з полюванням на крокодила. Останніх особливо багато було, влучна пастка виявилась. Можна сказати, що за кількістю впольованих крокодилів Малин тепер гарантовано має перше місце в країні й наближається до деяких тропічних поселень.
Так реалізовувалась загальна ідея ознайомити учасників з різними старими й не дуже типами шифрувань. Уся ця складна конструкція поєднувалась між собою легендою гри – сюжетом з реальних та вигаданих подій.
![Світлина від Андрея Киселя.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23231628_1774582755887803_1558723576873794632_n.jpg?oh=3ffcfefe60ab0896ae7eb68c8a29e2db&oe=5AA168C6)
![Світлина від Андрея Киселя.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23172534_1774579212554824_4047148214122694348_n.jpg?oh=a97572fafed701c34be5959dcfb1aaef&oe=5A69FCE3)
Завдання гри в процесі виконання
![photo5474160377278343231 (1) photo5474160377278343231 (1)](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhncrjZnpOckJGTyax5_5wyZsu-S9D-oTY3GZnWat_7TJCeoMJ42WP8EAvZS0mYvrKmrmGXvWl51a6muOlWwqa_WjDkATsOmhS9cMQrT-4BQRQzzhzWCvvHuJz8_oA_MSy37ZYVudBTysc/?imgmax=800)
Легенда. Мабуть, найзаплутаніша частина гри. Результат складання до купи шляхів різних історичних персонажів, пов’язаних з усіма включеними до маршруту містами. А це не абихто, а Миклухо-Маклай, Микола Носов, княгиня Уварова, Микола Гоголь, Тарас Шевченко. Доповнювалось це чудове товариство вигаданими персонажами козаків Богдана й Миколи, а також кількома особами на зразок Мещерського, Остен-Сакена – від яких в легенді використані лише імена й періоди життя, не вдаючись в деталі цього самого життя. Загалом, якщо коротко, вийшло наступне:
![20171104_115659 20171104_115659](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiCP0jnNqn2wIXqEHOCirB0pCb3ddM0WS6ROHIbV7mvsda2M8XtwjES7HGRImO3sjWEI2gWP5VLwdK8GG89waXHQHnv3zYWBgrt7xsjMv1S9J9jascuQx-1mOuBnA3qnx4p3lb3K-jo3WU/?imgmax=800)
Селфі це не тільки звичайне фото для соц.мереж, а й інструмент контролю
![photo5474160377278343228 (1) photo5474160377278343228 (1)](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgV-a4UDnlJHePWtkDRFpSch93XLAN5Ad7IzZuox1egPexWCHo_Qod_w9bQt1SHveIks67V1He1sF0s4N-4tWNDC2g23yIi8fQnEzO_SH7ZzYjhVQDRhha3u_Ur2Phr0nDACSyWGGgPuKc/?imgmax=800)
![20171104_203445 20171104_203445](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGK1P_f6hvgzPzdzxfwScZZoHBzN-FhWA1fL4I0NfaiDQbwVbbK9MYDG1xgixCJ9alZ-wnKJ0T3kMtOPa9U3R5pUr5mvBy5n4PqvrLk1UXi09VciV2OjPiaO5bB_CHs95hJOipdErctzc/?imgmax=800)
![Світлина від Vovka Ryzhuk.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244430_10155719693434870_877656088162052541_n.jpg?oh=d9ee459c9ce33e8667cbd993dba1336a&oe=5A9C5554)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23283290_1683175561706832_2102144046_n.jpg?oh=9dfc1580a0e8d3463a85713775788924&oe=5A068E74)
![Світлина від Yuliia Tkachenko.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23172579_1679989175365909_3994263470799242551_n.jpg?oh=a29eaea05673eb23681e885a603a2012&oe=5A647B0C)
![20171105_075039 20171105_075039](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEildhnB7xNYYGhGGFZNXyqHxQfzw9sK5Eb19Z90KkxynR3UNORpOlpfNsDihW9rFVbTiVW9f1MBW3HiU5AisuAXCcqtaMAl4h_IEnoC0wf9o6p4U-nipEAd3IBCpZMsp8neQcWbDRb3L9k/?imgmax=800)
![photo5474160377278343226 photo5474160377278343226](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTkTIkp56hgG33bCRpc7qZAnet_POOimB6vRiGdOusM9McbZyYyfGrwSW138Ju8XjvVlw9XQ6psG5DuM67tSSDywsjT4RKP5IYHWyiZbrE5tpG3cc7pcXPGuo_aLhXQm3MVBTAx99qHyo/?imgmax=800)
![photo5465133537138157697 photo5465133537138157697](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhnJlnH88wWyjT4gzeqFYEtupEEH83UequxF8e_1SrjJFGG3YNsJ1_uPFI9PYCj551eHsdnCQDIbYvsfJivsiT0vJ6w2h2aiPdgYeGVwYj5CpzEyyJ1S1IQz-vBpaO3LyaarXL3h3uN0ZE/?imgmax=800)
Гра завершилась. Можна передихнути й отримати вільні вечори, чого останні тижні не траплялось; перетравити враження й думати - що ж я хочу зробити за рік. Щорічний осіннй квест триватиме, наразі не бачу перешкод цьому.
До нових зустрічей!
Легенда гри “Загублене місто М” – за цим посиланням.
Звіти про попередні пригодницько-пізнавальні гри - ось тут.
Пригодницько-пізнавальні ігри проводяться щоосені й мають на меті показати учасникам певну кількість цікавих міст та сіл, розповісти скількись там реальних і вигаданих історій, а також заплутати їх за допомогою завдань-головоломок.
Цьогорічна гра створювалась суттєво відмінно від попередніх - частина "усталеного оргкомітету" опинилась на занадто великій відстані від квестотворчості України (якщо бути точним - 8658 км), зате нові люди влились в організаційний процес, зробивши його помітно простішим та цікавішим. Гра планувалась з наміром зробити її якомого більш доступною для учасників та простою в організації, не втративши при цьому розмаху. Тому й маршрут ибирався зі стартом в Києві в одному з напрямків, де квестів ще не було. Вибір впав на Малин..
Цьогорічна гра створювалась суттєво відмінно від попередніх - частина "усталеного оргкомітету" опинилась на занадто великій відстані від квестотворчості України (якщо бути точним - 8658 км), зате нові люди влились в організаційний процес, зробивши його помітно простішим та цікавішим. Гра планувалась з наміром зробити її якомого більш доступною для учасників та простою в організації, не втративши при цьому розмаху. Тому й маршрут ибирався зі стартом в Києві в одному з напрямків, де квестів ще не було. Вибір впав на Малин..
Маршрут. Стартували у Києві, після чого гравці відвідали Бучу, Ірпінь, Ворзель, Мироцьке, Немішаєве, Малин й Гамарню - передмістя Малина. Частина учасників, які потрапили у розставлені нами “пастки” змоталась у Гостомель, деякі ж втрапили в непередбачені пастки й опинились в Клавдієво. З версій, які виникали в окремих команд в процесі гри знаю про наміри їхати в Трипілля, Канів, Турчинівку, Полтаву
В усіх вибраних містах на учасників чекали якісь цікавинки – парки, скульптури, старі будинки, палаци різного ступеня зруйнованості. Локації знаходяться неподалік Києва й багато кому добре знайомі, але, скільки людей реально відвідувало оті милі старі палаци й красиві парки? Це й визначило напрямок. Ну й,з врахуванням того, що в напрямку Полтави, Чернігова й Житомира ми вже їздили в попередніх іграх.
Далі на фотках усе те, заради чого маршрут квесту пройшов саме через ці містечка.
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23283541_1683176698373385_2021675741_n.jpg?oh=de80a0645edcdb70bbabd17db34a985c&oe=5A077AC8)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23283579_1683180758372979_682451196_n.jpg?oh=75d82c3ec0feb907e38568924da6f585&oe=5A065DDA)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23365087_1683181015039620_41723500_n.jpg?oh=cedb9f1425f0cdf1c3f741df609b32d5&oe=5A076C10)
Парки й пам’ятники міста Ірпінь
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23032867_10212704014229375_9210329485693964632_n.jpg?oh=6a6359182b6a03e472c387a9a6fd4643&oe=5A6177AD)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23316212_1683182841706104_1494983083_n.jpg?oh=4085ba78fd75a9b936dfc2a232b166d9&oe=5A076BC6)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23318473_1683182988372756_1877908965_n.jpg?oh=daf2caf9efa48f07c4dfc9227c443b8d&oe=5A06AFA7)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244316_10212704027509707_2074668064653909762_n.jpg?oh=edc22d62df99ed8429e2ae5a6969b8d6&oe=5A97BAF9)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23131985_10212704026949693_1595124609298302956_n.jpg?oh=d160532389ab0b0c5e87060beb7ac11f&oe=5A6380C1)
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244354_10212704028109722_724989545585431254_n.jpg?oh=b7763d8b5d459c69417da1a577198478&oe=5A993B74)
Імпровізовані джунглі в парку у Бучі
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23167904_10212704026589684_882389644827010659_n.jpg?oh=bfb604e0a33e595d6aa7454a0353f9d3&oe=5AAD1BF0)
![Світлина від Oleh Skiba.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23376421_978242482316630_4259877501426888946_n.jpg?oh=95ad769fa4beb3780958171e09e78c39&oe=5A6D1A7C)
Палац Штама у Бучі й Гостомель – місто для потрапивших у пастку
Палац Уварових і найвище в Україні тюльпанове дерево у Ворзелі
Руїни палацу у Мироцькому
Залізничний вокзал у Малині
Парк у Малині й, власне, головна “дійова особа” цієї гри - Миклухо-Маклай
Залишки садиби Миклухо-Маклая й осіннє озеро у Гамарні під Малином
Учасники. До старту готувалось 54 людини в 17 командах. Виїхало з Києва - 15 команд, дістались до фінішу – 13, дві команди “загубились” на просторах Київщини, дві команди не змогли стартувати. В процесі гри декілька команд активно змагались за перемогу, інші ж долали труднощі менш швидко, але й одні й інші демонстрували, подекуди, дива винахідливості. Власне, певну винахідливість потрібно було виявити вже під час Передгри й правильно визначити місце старту. Усі впорались, але декілька команд все ж відвідали будинок, побічно згаданий в завданні, знайшли там людей схожих на згаданих в завданні й здивували їх незвичними запитаннями.
Отже, старт. Контрактова площа в Києві, як місце, куди легко дістатись з самого ранку й звідки легко розбігтись у різних напрямках. Більшість гравців - добре знайомі люди або з туризму або з попередніх ігор, але було й декілька зовсім нових команд. Коротка стартова промова (гг, півтори години сну перед тим не сприяли красномовству), й усі кудись порозбігались - хто на найближчу лавку, хто на найближчкий транспорт, хто ще куди.
Вже скоро почались дзвінки, що підходи до потрібного будинку (хоча й не зовсім в тому місті) перекриті нац. гвардією:-)
А як я залишився сам, то підійшов якийсь хлопчина, глянув на рюкзак й спитав чи не Сашу чекаю. Мабуть популярне місце зібрання малознайомих між собою людей.
Отже, старт. Контрактова площа в Києві, як місце, куди легко дістатись з самого ранку й звідки легко розбігтись у різних напрямках. Більшість гравців - добре знайомі люди або з туризму або з попередніх ігор, але було й декілька зовсім нових команд. Коротка стартова промова (гг, півтори години сну перед тим не сприяли красномовству), й усі кудись порозбігались - хто на найближчу лавку, хто на найближчкий транспорт, хто ще куди.
Вже скоро почались дзвінки, що підходи до потрібного будинку (хоча й не зовсім в тому місті) перекриті нац. гвардією:-)
А як я залишився сам, то підійшов якийсь хлопчина, глянув на рюкзак й спитав чи не Сашу чекаю. Мабуть популярне місце зібрання малознайомих між собою людей.
![Світлина від Borys Krimer.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23167759_10212702188863742_1459064410590515625_n.jpg?oh=da9affb92daffa73bdf31df4f8a284da&oe=5A6CCC67)
![Світлина від Oleh Skiba.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23168034_978242078983337_8081863487951137144_n.jpg?oh=d77b0847d6921df1050b35bc53a6863b&oe=5AAB801A)
Старт квесту біля фонтану “Самсон” на Контрактовій площі.
Завдання. Гра складалась з передгри та, власне, гри - основної частини квесту. Під час передгри учасники мали прочитати текст з подвійним шифруванням й дізнатись таким чином місце старту. Під час гри ж завдань різних було багато – познаходити на місцевості описані в тексті об’єкти, розшифрувати десяток різноманітних шифрувань (простої підстановки, атбаж, зміщення по абетці, книжний шифр, “морзянка” й т.д.,), включно з стеганографією – записом коду за допомогою “невидимих чорнил” (молока, тобто). Паралельно збиралась велика кількість деталей для великого “"Книжного шифра” – тексту, зашифрованого за допомогою одного з віршів Шевченка (який теж треба було знайти на місцевості). Розшифрування цього шифру виводило в напрямку фінішу. На відміну від позаминулої гри, коли подібний “Великий шифр” був єдиним шляхом продовження гри, цього разу можна було “проскочити” далі за допомогою логічних умовиводів, чим більшість команд й скористались.
“Бонусні задання” – боротьба з неточностями у шифруванні. Відчуваючи які, власне, й була залишена багатоваріантність в проходженні маршруту.
“Бонусні задання” – боротьба з неточностями у шифруванні. Відчуваючи які, власне, й була залишена багатоваріантність в проходженні маршруту.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjXejhpXbFHlfV28GgxQp_J8WEj0avd6XiM4D8Du0Wi2PV8q0dcAz9sOrkgQ1pzWn0jOzgWnZSEOjC2DcFpWVDasAwbJocP7c3u2BfZlle7r7Myuu7dz1fYK5cHyT1540OYq_76aKgJkmE/s400/111.jpg)
![Світлина від Андрея Киселя.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23231628_1774582755887803_1558723576873794632_n.jpg?oh=3ffcfefe60ab0896ae7eb68c8a29e2db&oe=5AA168C6)
![Світлина від Андрея Киселя.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23167542_1774578019221610_748643801436902061_n.jpg?oh=4c26560ad755bc755daca713308cef20&oe=5A6CDD5A)
![Світлина від Андрея Киселя.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23172534_1774579212554824_4047148214122694348_n.jpg?oh=a97572fafed701c34be5959dcfb1aaef&oe=5A69FCE3)
Завдання гри в процесі виконання
![Світлина від Андрея Киселя.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23376110_1774582729221139_8864967455263135674_n.jpg?oh=2e2a79984ffd08d27c72f1c26711788c&oe=5AA070A1)
Запис "невидимими чорнилами". Й дуже екзотичне дерево на фініші
Миклухо-Маклай походить з роду, де один з предків був реальним прототипом Тараса Бульби й та історія була у них чимось на зразок сімейної легенди. Батько Миклухо-Маклая був залізничним інженером, який товаришував з Гоголем й, власне, розповів йому цю історію, а також допомагав викупати з кріпацтва Тараса Шевченка. Справжній козак Миклухо-Маклай подорожував світу, творив усім відомі гідні справи, а також назвав одну з річок в Папуа на честь Гоголя й носився з проектом побудови колонії в Папуа, на острові під назвою "М.", на що погодилось багато людей в Україні. Проект згорнувся. Але, слухачі Маклая не відступили й таки збудували схожу на Запорізьку Січ колонію на берегах річки Гоголь! Колонія проіснувала років 30, досягла певних успіхів й в часи війни в повному складі емігрувала до Канади. Княгиня Уварова й Олександр Мещерський – одні з небагатьох, хто про колонію знають й приховували різні артефакти, переписуючись зашифрованими листами (як ключ до о шифру часто використовується один з віршів Шевченка ). Один з таких зашифрованих листів з часом потрапляє до Миколи Носова, який намагається його розплутати, а не змігши – на враженнях вигадує Квіткове Місто і називає свого персонажа Незнайкою.
Текст написано "мазками" які відображають різні моменти цієї історії, змішані хронологічно. Курсивом позначена вигадана мною частина історії, решта інформації - узята з різних відкритих джерел.
Загалом, можете уявити рівень заплутаності сюжету й читачів цього тексту.
Повна версія легенди гри винесена в окрему розповідь - http://www.ua-odissey.in.ua/2017/11/blog-post.html
Повна версія легенди гри винесена в окрему розповідь - http://www.ua-odissey.in.ua/2017/11/blog-post.html
Пошук літер, цифр, пальців, кігтів, зображень, пасток
Селфі це не тільки звичайне фото для соц.мереж, а й інструмент контролю
![Світлина від Valentyna Levchuk.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23231377_1353230308118939_5917115169037955797_n.jpg?oh=08775ecd4b7c42040838ddd600e5c441&oe=5AA03341)
Цих вояк ми не замовляли. Самі опинились в потрібному місці й часі.
![Світлина від Valentyna Levchuk.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23172743_1353230408118929_8607993820225878136_n.jpg?oh=b1c72dcfc6c2158f2c94f93366a804e8&oe=5AA92D6C)
Коли знайдене відповідає прибулому
![Світлина від Vovka Ryzhuk.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244350_10155719693569870_5463624565461004083_n.jpg?oh=f76b5baa3f9ce735bcb7b16cecb82464&oe=5A9FB4F2)
Спілкування з місцевими на квестах часто й не завжди допомагає
Ммм. зараз почнеться найцікавіше
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23365106_1683179888373066_1627974837_n.jpg?oh=236a92ef31777a054b680f9918e8285a&oe=5A068D3F)
Хто сказав, що квест це не екстрім-марафон?
Ніч вже навколо, а квест ще триває. Корова – імпровізований крокодил.
Пригоди. Не без них. Перше ж завдання виявилось неоднозначним для трактування й учасники замість поїздки до будинку письменників в Ірпінь, познайомились з нац. гвардією й заблокованим будинком спілки письменників України в Києві. Хто при цьому умудрився розв”язати завдання правильно – поїхав далі, решта ж зробили проміжну зупинку для знайомства з гарматами Гостомеля.
Чого тільки з учасниками квесту не траплялось. Одні ускладнили собі життя, забувши в маршрутці телефон з гаманцем, додавши таким чином новий етап. Інші виконували пропущене завдання, піднявши на вуха по телефону адміністрацію селища й під виглядом невстигаючих дослідників вияснили який же вірш Шевченка в тому селищі на пам”ятнику зображений. В суботу ввечері, на хвилинку. Як завжди – було багато спілкування з місцевими, від школярів-екскурсоводів до типових бухарів. Хто затримався на маршруті – намотував кілометри нічними автомагістралями між темними селами та райцентрами.
Про пригоди учасники краще самі розкажуть, я знаю переважно те, про що вони емоційно на фініші розповідали![Smile](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVic5W0xR_ADUbf6MLinmA_S74VJ5iKcoELeQlbw_jDmjgXaOCgDVisNfEM5UHTc2oWgbLwb18lOBP1zWzt273NLa7axOlkTPGmBtvE29hxFHmphblLQGpktpkWPmuDXcbZhcgStmn7-o/?imgmax=800)
Учасники вкотре здивували наполеглевістю, невтомністю й вміння викручуватись з різноманітних ситуацій. З 16 готових до старту команд більшість таки пройшло гру й дісталось фінішу. Частина фінішувала зранку, провівши на маршруті до 30 годин. Дві команди загубились “на теренах” й знайшлись вже в інтернеті
Одна команда загубилась ще десь на підходах до старту.
Між 3—4-ма командами відбувалась неабияка боротьба за перемогу, що додавало емоцій. Фінішували вони з досить невеликим відривом одна від одної. Декілька команд заночували десь зовсім неподалік табору...
Про пригоди учасники краще самі розкажуть, я знаю переважно те, про що вони емоційно на фініші розповідали
Учасники вкотре здивували наполеглевістю, невтомністю й вміння викручуватись з різноманітних ситуацій. З 16 готових до старту команд більшість таки пройшло гру й дісталось фінішу. Частина фінішувала зранку, провівши на маршруті до 30 годин. Дві команди загубились “на теренах” й знайшлись вже в інтернеті
Між 3—4-ма командами відбувалась неабияка боротьба за перемогу, що додавало емоцій. Фінішували вони з досить невеликим відривом одна від одної. Декілька команд заночували десь зовсім неподалік табору...
![Світлина від Vovka Ryzhuk.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23244430_10155719693434870_877656088162052541_n.jpg?oh=d9ee459c9ce33e8667cbd993dba1336a&oe=5A9C5554)
![](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t34.0-12/23283290_1683175561706832_2102144046_n.jpg?oh=9dfc1580a0e8d3463a85713775788924&oe=5A068E74)
![Світлина від Yuliia Tkachenko.](https://scontent.fiev4-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/23172579_1679989175365909_3994263470799242551_n.jpg?oh=a29eaea05673eb23681e885a603a2012&oe=5A647B0C)
Фініш квесту – у лісі неподалік Малина
Табір на фініші зранку
Цікаві факти.
Перша назва гри - "Загублене місто Ж", алюзія на "Загублене місто Z" полковника Фосетта та нещодавній фільм. Літера М. з’явилась вже при вивченні історії елементів гри - Миклухо-Маклай дійсно називав місце майбутньої острів М., а певна асоціація з Малином це випадковість.
Для опису населення колонії Малин в Папуа через 30 років після створення довелось "збудувати" статево-вікову структуру з врахуванням можливих рівнів народжуваності, смертності та деяких "поведінкових орієнтацій". Професійна деформація, блін :-)
На ідею "неіснуючої колонії" наштовхнуло оповідання Олександра Гріна "Серце Пустелі".
Щоб описи не були занадто вигаданими, піднімалась велика кількість реальної історичної інформації (щоденники Миклухо-Маклая, публікації по оцінці його проектів, списки кораблів які проходили повз Папуа в тих роках, біографії та історії усіх згаданих персонажів та будівель).
Одну локацію гри - палац в Бучі, довелось рекомендувати "відвідувати дистанційно" через несподівано існуючу охорону на тих руїнах.
Призовий фонд підбирався майже повністю тематично: що мало зв’язок до екваторіальних широт чи тематики Гоголя.
В першій версії маршруту існувли ще Пуща-Водиця та Коростень, але практична розвідка не дуже сприяла включенню їх в остаточний маршрут.
Перед написанням завдань молоком випробовували лимон й апельсин, забракували за надмірну помітність літер. Писалось так, щоб деякі цифри були помітні й без нагрівання.
Озеро Малин (ну, майже так) в Канаді - дійсно дуже красиве й неподалік багато українського населення.
Озеро Малин (ну, майже так) в Канаді - дійсно дуже красиве й неподалік багато українського населення.
Елементи створення гри ![Smile](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVic5W0xR_ADUbf6MLinmA_S74VJ5iKcoELeQlbw_jDmjgXaOCgDVisNfEM5UHTc2oWgbLwb18lOBP1zWzt273NLa7axOlkTPGmBtvE29hxFHmphblLQGpktpkWPmuDXcbZhcgStmn7-o/?imgmax=800)
Гра завершилась. Можна передихнути й отримати вільні вечори, чого останні тижні не траплялось; перетравити враження й думати - що ж я хочу зробити за рік. Щорічний осіннй квест триватиме, наразі не бачу перешкод цьому.
До нових зустрічей!
Легенда гри “Загублене місто М” – за цим посиланням.
Звіти про попередні пригодницько-пізнавальні гри - ось тут.
Використані фото: Дмитро Микуляк, Андрій Кисіль, Олег Скиба, , Саша Горбунов, Павло Надточий, Катя Бабич, Юля Ткаченко, мої.