Хаос у місті: як це було

Давно хотів спробувати зробити квест, який сам себе організує. За ідеєю цієї гри  кожна команда учасників підготувала по кілька завдань для всіх інших, декілька завдань підкинув організатор, тобто я, все це змішали до купи й носилися містом з охапкою різнорідних завдань, в пошуку того, що там позагадували легкі на вигадку гравці. Що з цього вийшло, читайте далі.
Пішохідні квести у Києві




Підготовка до гри. На відміну від “традиційних” ігор, майже повністю лягла на плечі учасників – їм потрібно було вигадати завдання для інших команд. Можливо. Про всяк випадок, від себе підкинув кілька завдань – наполегливо намагаючись зробити їх різної складності й дивуючись, чому на кілька рядків простого тексту інколи йде по кілька годин часу й купу прочитаного всього Smile Насправді ні – вже не дивуючись, просто “серфінг” цікавого засмоктує)))

Учасники: п'ять команд на старті, більшість гравців вже мають досвід попередніх ігор, але нові обличчя й люди у яких все вперше – теж були. Мені чомусь здається, що міські ігри мають більшу потенціну аудиторію, ніж пригодницькі по Україні, але квестів де самим треба вигадувати завдання це наврдя чи стосується Winking smile 

Завдання. Сейозних обмежень на завдання не було – ну, крім загальних правил типу “щось, що можна знайти, сфоткати й не нарватись при цьому”. Переважно загадувалась якась відома (але не всім) архітектура, пам”ятники, мурали, дрібниці різні, просто цікаві й не завжди відомі речі. Формат рогейну передбачав що часу буде менше ніж потрібно й команди муситимуть будувати якусь тактику й планувати маршрути.

Самі завдання можна переглянути тут

Організаторські завдання - https://goo.gl/K3c8Mv  

Завдання від учасників - https://goo.gl/gzop3U

За гарною традицією деякі завдання готувались в останню ніч й друкувались перед стартом.

Гра. Невелике стартове завдання привело учасників на “турецький” берег Чорного моря, тобто – в парк Шевченка Smile Звідки й розпочалась біганина.
Пішохідні квести у Києві

Перший етап рогейну – розгадування точок, куди треба бігти. Бажано – чим пошвидше й побільше, долаючи прямо протилежні бажання тих, хто ці звдання створював. На деякий час парк Шевченка заповнився думками, пошуком, серфінгом, варіантам різного ступеня передбачуваності, логікою, інтуіцією й усім тим, що відбувається, коли намагаєшся розгадати якусь головоломку.
Пішохідні квести у КиєвіПішохідні квести у Києві
32974170_10214238962642126_7095834607819423744_n

Одна з команд проходила гру на велосипедах, що, як виявилось, не дає серйозних переваг при пересуванні закавулками великого міста. Зате дає певний плюс до велосипедної вправності, скіли розвиває, так би мовити.
Пішохідні квести у Києві

Територія гри простягнулась від Співочого поля до Татарки, включно з Трухановим, де, правда, ніхто завдання так й не поставив. Зате різних цікавинок з центральної частини міста було більш ніж досить. Й з таких закутків – які ніби як у центрі, але трохи осторонь…
Пішохідні квести у КиєвіПішохідні квести у КиєвіПішохідні квести у КиєвіПішохідні квести у КиєвіПішохідні квести у КиєвіПішохідні квести у Києві

Погоду на день гри обіцяли по різному: сонячно, пасмурно, чи невеликий дощ. Під час зливи команди не спинились,  й продовжили дивувати пересічних перехожих спритністю проникання “поміж краплинками”.Пішохідні квести у Києві
Фото: https://www.instagram.com/ksunia.sida

Однією з умов гри було селфі на місці кожної загаданої точки. Це не тільки стримує команди від чітерства, але й дозволяє після гри мати повний комплект фоток усього Smile Навіть більше. Ось цього чоловічках в завданнях не було, але складний шлях умовиводів змусив учасників і з ним теж робити селфі.
Пішохідні квести у Києві
Фото: https://www.instagram.com/dara_3d

Гра закінчилась в Трапезній на Контрактовій, вибрав точку випадково але в дощ вона виявилась дуже й дуже вдалою. В контрольний час вклались усі, остання команда фінішувала в останню хвилину гри. Боротьба виявилась запеклою й переможця визначив фініш на декілька хвилин раніше. Переможців визначили тут же й роздерибанили невеликий призовий фонд.

Підсумкова таблиця гри.




Післямова. Есперимент визнано вдалим, періодично можна такими забавками у місті займатись. Невелика кількість учасників компенсується їх вправністю й запалом на боротьбу. На майбутнє треба або зменшувати вдвічі територію гри, або збільшувати вдвічі кількість часу. Перше – ймовірніше Smile

Далі буде.

Якщо вам цікаво отримувати оголошення на пряму, можете залишити свій e-mail (чи інший зручний спосіб комунікації) в формі й завжди бути в курсі новин про  мабутні квести.




До нових зустрічей!