Не жіноча це справа ;-)

Останнього вечора в Адані досліджували турецьку сексуальність. Що не кажіть, а питання «як це відбувається» у мусульманській країні, хай і поверхнево європеїзованій – інтерес  викликало.  Склалось враження (сподіваюсь, поверхневе), що секс у Туреччині – не жіноча справа.  «Солодкий заборонений плід»? - дізнались про нього багато цікавого...
IMG_9935


Як і більшість чоловіків на цій планеті - турки у жінках зацікавлені. Як і більшість східних чоловіків - зацікавлені дуже сильно, особливо в європейках. Турецькі жінки закривають тіло мало не повністю – футболки з коротким рукавом дозволяють собі тільки молоді незаміжні дівчата (Адани це стосувалось меншою мірою, для решти країни - дуже характерно). Жінки у більш відвертому одязі, здалось, сприймаються як непристойні та доступні й відразу привертають недоречну увагу десятків чоловіків, якими забиті місцеві кав’ярні, чайхани, вулиці, ринки. Інтерес до жінок інших (розкутіших, вільніших) проривався усюди, де тільки можна - виплекана культурою гостинність непогано поєднується у турків із цілком "фрейдистською" поведінкою


Інша ментальність вона така інша: суворі заборони на відкритий одяг та вільну поведінку чудово поєднуються з легальними домами розпусти у цій суперечливій країні. Важко уявити, що відчувають консервативні хлопці з курдських сіл, працюючи на курортах Антальї - але по країні після того ходять легенди про роспусту заїжджих красунь (часто - слов"янських). Судячи з усього, йдучи в купальнику на пляж чи без супроводу ввечері на прогулянку (список подібних звичних нам речей можна продовжувати), нічого не підозрююча дівчина "розширює світоглядні межі" місцевих чоловіків.

А що ж жінки місцеві? - турчанки теж мають дещо у своєму "арсеналі". Здалось, що їхні норми забороняють відкривати тіло, але аж ніяк не обтягувати його... іноді доводилось таки затримувати погляд, думаючи "порушив я вже коран, чи ще ні". Худощаві жінки трапляються рідко, тому це достатньо вагомий аргумент активізації чоловічого бажання... З жінками, загалом, ми майже не спілкувались: чесати язики з іноземцями - теж не жіноча справа.

На третій день у Адані, ми це вже достатньо впевнено говорили, що наші нові знайомі - милі й безпечні урбанізовані хлопаки, неадекватності з боку яких не варто очікувати..Один – гульвіса, інший – просто турок. Хоча  певна обережність у діях і висловах була весь час.


Вечір розвивався. Коли з’явились перші порожні пляшки – перейшли до гри з однойменною назвою. Здається, гра у «пляшечку» – це широковідомий спосіб налагодження тісних контактів між народами. Пригадалася минулорічна поїздка до Закарпаття, коли вдвох з Аріною кілька годин грали на різні кумедні бажання та відверті коментарі з натовпом випадкових знайомих: кількома нашими хіпі, кількома «їхніми» німцями та одним колоритним новозеландцем. Людська природа має багато спільного, незалежно від країни - хоча «супер-его» усюди й дещо по різному працює.


Згідно складних і заплутаних правил від Утки (відразу видно – країна з глибокими традиціями), потрібно було чи відповідати на якесь відверте запитання (до певної їх кількості) чи виконувати бажання одного з учасників гри. В процесі питань та відповідей, вимовлених бажань та реакції на ті чи інші речі й розкривалась перед нами приховані й не дуже аспекти турецької сексуальності.

Турки намагались підвести дівчат до якоїсь відвертості, дівчата намагались побільше цікавого про турків дізнатись й просто погнати, я намагався спостерігати цей міжнаціональний «дискурс» й все-таки не втрачати пильності.  Які ж бажання турецькі чоловіки готові загадувати й виконувати? Чмокати дівчат вони можуть до посиніння. Саме чмокати - цілувати не наважувались, хоча в бажаннях й досить чітко звучало «кісс». Коли вигравали якесь подібне бажання, то витягували губи трубочкою на максимум від себе й цим «детектором» досліджували ту чи іншу частину тіла. Спрямування їхніх натхненних «почмокувань» були самими різноманітними й не завжди звичними: після відносно зрозумілих «від плеча до плеча через шию» послідували менш очікувані десятки чмоків у кисті рук чи у коліна – таке собі "суворе турецьке підкрадалово". Надивившись на цю незвичну «облогу Роксолани Сулейманом», ляпнув по приколу щось типу «тепер ви цілуєтесь під колінами». Дівчата розуміюче посміялись, а турки, здається, цілком серйозно почали готуватись й до такого варіанту. 


Ігри, в які грають люди...

З розвитком подій, турецькі бажання почали несміливо рухатись у напрямі потреби побачити дівчат «топлес» - Утку натхненно кричав «Левел АП», мабуть, сподіваючись на магічну дію цього лозунгу. На запити свої акуратно отримували відкоша, після чого намагались апелювали до демократії («а давайте проголосуємо за те, щоб дівчата зняли...»), не помічаючи, що знаходяться «в опозиції» - три наших голоси проти їхніх двох нівелювали усі їхні наміри демократичним шляхом чогось досягнути.

Роздягнути турків теж виявилось не простим завданням – вони чи то комплексують з приводу свого тіла, чи то виховання дозволяє зачіпатись тільки до дівчини, а чоловік має бути недоторканим – але оголювали свої торси з величезною неохотою. Утку так і не дозволив зняти з себе футболку, кривлячись з приводу свого неспортивного животика – альтернатива у вигляді віршика на стільці виявилась куди більше прийнятною. Менш закомплексований Сулейман дозволив.

Здалося, що вони дещо "вуаєристи чужого задоволення" – так як, зрозумівши, що далі візерунків білизни, дівчат їм не бачити, розвертали бажання в сторону – щоб на них подивився… я. Отакої – турецька чоловіча солідарність! Українську ухмилку з цього приводу їм бачити не обов’язково :-)

Хай там що б не говорили нам Утку та Сулейман про свою європеїзацію та не відмежовувались від традиційних цінностей, багато що у їхньому світосприйнятті відрізняється від нашого – сексуальності це також стосується. Склалось враження, що секс таки «не жіноча справа», тобто – жінки присутні, але виключно у ролі об’єкта процесу. Наприклад, щось схоже на паніку у Утки викликало те, що дівчата на якомусь етапі гри могли до нього доторкнутись – такого неподобства дозволити він не міг й з коментарями «я сам люблю торкатись» уникав дотиків, викликаючи цим нашу здивовану посмішку. Цікаво, це для усіх турків характерне чи тільки для нашої невеликої "вибірки"?

В наших головах синхронно виникло питання: а як же у вас тут з оральним сексом, якщо торкатись чоловіка не бажано – невже виключно жінки таке задоволення отримують? Задати не встигли, так як Утку дещо прояснив сам – як виявилось, подібні пестощі стосовно дівчини для нього абсолютно за межею прийнятного…

Зате у них є фантазії! Згідно нашого спільного вироку – достатньо передбачувані. Мріють про анальний секс та декількох дівчат водночас: один – про двох, інший – про трьох. Цікаво, як це поєднується з неприйняттям жіночої активності – одна «білочка» на трьох «деревах»? Свої ж фантазії, щоб зовсім не конфузити їхню уяву, по суті, притримали при собі – хтось повторив турецькі ідеї в дещо видозміненому вигляді (віддзеркалення таке собі - як у психологів), а хтось – з’їхав в романтичну сторону типу «мої фантазії стосуються не стільки обставин чи варіацій процесу, скільки конкретних недоступних людей, з якими б це все хотілось практикувати».

Дійсно, для чого їм знати, що насправді в наших головах може існувати?
1125
Львівська кав"ярня за кілька днів до того...

Дівчата подібним до мене чином коментують гру й "викриті" моменти турецької сексуальності. "На протяжение всей игры улыбало, а потом немного напрягало плохо маскируемое желание турков нас раздеть. Но пользуясь численным большинством, мы удачно сопротивлялись. Больше всего, конечно поразила их боязнь прикосновений, Утку, бедный, аж съеживался, когда мы, чтобы подразнить его, загадывали что-нибудь подобное. Сразу за этим пришла мысль - это ж как он сексом занимается, если прикасаться к нему ни-ни. Хотя девушкам, наверное, хорошо, ничего делать не надо, лежи себе, получай удовольствие. В общем, в чувственной сфере, как и во всех остальных сферах жизни, несмотря на повсеместную европеизацию, турки до сих пор сохранили предрассудки и традиции, хоть и тщательно пытаются это скрыть."  Vi-Ki.

Після гри розійшлись по кімнатах: турки пішли спати вдвох на одному ліжку у сусідній кімнаті – судячи з усього, заздрячи мені, так як залишився з 2-ма дівчатами на одному ліжку. Сумніваюсь, що вони вірять у дружбу.

Ще трошки позависали на балкончику, устаканюючи отриману «етнографічну» інформацію. Завтра – рух далі, гладенькі турецькі дороги ніяк не дочекаються нашої на них появи. Далі буде... 

З.І. А ось такі експонати часів античності в одному з музеїв.
Давня культура…
1112298